Hiss eller Diss?

hissHISS!!!!!:D
DISS!!!!:(diss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad söta ni kan vara då ska ni lägga upp bilder från hellowen?<3

2010-10-28 @ 08:17:36
URL: http://sommarlovarbast.blogg.se/
Postat av: Anonym

er blogg äger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-11-08 @ 15:34:39
Postat av: Anonym

du kanske ska ta en mindre storlek du som är mörkhårig tror det är vida

2010-12-24 @ 19:39:21
Postat av: Vendela

Herre gud!Vad gör jag egentligen?Jag ser helt dum i huvudet!Vida ser ju perfekt ut,iallafall i den lila klänningen!

2010-12-31 @ 17:47:00
Postat av: Vida

jag vet jag borde tagit en mindre storlek!

och nej vendela jag ser inte perfekt ut,jag ser dum ut och du ser helt perfekt ut!

2011-01-03 @ 22:33:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0