Mitt lilla party!

Hejsvejs!
Jag hade ett litet party och tog lite bilder!
Hanna,Vida och susy var bjudna och Tora oxå men hon var sjuk!
Vi var klädda till kändisar och jag var Amanda seyfred.


Jag hade ett beige typ(Vet inte hur det stavas)linne på mig under den svarta lilla koftan


såhär sag sminkningen ut,jag hade pyttelite guldögonskugga och massor med mascara och roage(vet inte hur det stavas)Alltså det där lite röda på kinderna oxå hade jag läppglans


jag.


hanna


susy


vida.




                          snart kommer en video oxå!typ om en dag elr nåt!
                                      /Vendela

Kommentarer
Postat av: anki

Det stavas rouge och det betyder röd på franska!

2011-02-20 @ 02:18:13
Postat av: Vendela

ojdå!Tack för hjälpen anki

2011-02-26 @ 14:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0