Pinsamt!

Hejsan!
det är vida som skriver bara så ni vet.
i dag när jag vendela och tora var hemma hos hanna så hände en gätte pinasam sak!
när jag var i grekland i somras så typ började min storra syrra och en annan kille flörta och då fick hon hans nummer.hehe och då typ la jag också in hans nummer på min mobil hehe!och i dag så typ skulle vi bara prova och ringa honnom hehe men då svarade han och sa ``jasso´´ det betyder hej på grekiska, men då sa vendela typ ``ploppo´´ aso jag vet inte riktigt vad hon sa men typ ploppo.men sen la vi på.och efter typ 3min så fick jag ett sms där det stod HI och en glad gubbe.hehe.och sen frågade han om jag hadde facebook för han trodde jag var julia min syrra.pinsamt.föresten han skrev ju på engelska eftersom han inte kunde svenska.men då skrev jag tillbaka att jag inte var julia utan hennnes syrra.och då frågade han vad julias facebook var igen och då sa jag hennes facbook till honnom.hehehehe men jag frågade julia innan jag skrev hennes facebook.

nu har jag skrivit av smsen så om ni vill så får ni titta på dom men dom är på engelska. bara så ni vet om det är fel stavat så är det inte mitt fel för jag bara skrev av.

Han:Hi:)
Jag:HI:P
Han:have you facebook?:)
Jag:am not julia.am hers sister.sorry
Han:Julia have facebook?Mai kiss julia
Jag:This is julias facebook:..... ..............

Kommentarer
Postat av: Vendela

Bra text!

det där va kul!

men jg stör mig på att det står Hehe typ NÄSTAN hela tiden...vi ses imorn ;)

2011-02-03 @ 18:57:37
Postat av: Vendela

mena jag

2011-02-03 @ 18:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0